Menu

Hoofdingang

Blijdorplaan 8
3041 JG Rotterdam
Nederland
Vandaag tot 00:00 uur geopend

Blijdorp webshop

Kun je niet wachten tot je volgende bezoek? De leukste souvenirs en cadeaus zijn ook online te vinden in de webshop.

BEZOEK DE WEBSHOP

Meest gestelde vragen

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om alle bestellingen ca. 10 werkdagen na de besteldatum te verzenden.

Wat is de status van mijn bestelling?

Direct na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra jouw bestelling is aangemeld bij de pakketdienst, ontvang je bericht met een track and trace code zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €6,95 per bestelling. Dit wordt bij de betaling automatisch verrekend.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Ben je niet tevreden met jouw aankoop? Je mag jouw aankopen thuis passen en bekijken zoals je dat ook in onze souvenirwinkel zou doen. Voldoet het product niet aan de verwachtingen? Dan kun je jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren via dit formulier. Stuur jouw bestelling (liefst met aangehecht prijskaartje en in originele verpakking) retour naar onderstaand adres.

Diergaarde Blijdorp
t.a.v. Webshop retouren
Postbus 532
3000 AM Rotterdam

Bijzonderheden

  • Retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Ruilen is momenteel helaas niet mogelijk.
  • Uiterlijk 14 dagen na ontvangt van de retourzending ontvang je van ons het bestelbedrag inclusief de verzendkosten teruggestort.
  • Heb je jouw bestelling in meerdere leveringen ontvangen (bijvoorbeeld i.v.m. een pre-order artikel)? Dat gaat de 14 dagen bedenktijd pas in op het moment dat je het laatste product uit de bestelling hebt ontvangen.

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen, wat nu?

Is het product bij ontvangst beschadigd of heb je een verkeerd product ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen contact op met ons op via email. Binnen twee werkdagen ontvang je verdere instructies.

Zodra wij het pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen wij jou een vervangend product toe of storten wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.

Ik heb servies gemaakt van bamboe of maïsvezels gekocht, wat nu?

De Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit heeft op maandag 15 februari 2021 geadviseerd voortaan geen serviesgoed van bamboe of maïsvezels meer te gebruiken. Diergaarde Blijdorp heeft deze producten per direct uit de (online) schappen gehaald. Heeft u een vraag over uw recente aanschaf? Neem contact met ons op via vragen@diergaardeblijdorp.nl.

Wanneer kan ik een reactie verwachten op mijn vraag?

De Blijdorp helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 9.00 – 17.00 uur. Wij streven ernaar binnen twee werkdagen te reageren op jouw bericht.

Kan ik mijn online bestelling wijzigen?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te wijzigen. Heb je jouw bestelling minder dan een uur geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via vragen@diergaardeblijdorp.nl.

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen, hoe werkt dat?

Leuk dat je interesse hebt! Indien je bij ons zakelijk een bestelling plaatst, dan kun je betalen op rekening. Stuur een mail met onderstaande gegevens. Binnen twee werkdagen ontvang je een reactie.

  • adresgegevens
  • factuurgegevens
  • artikelen
  • aantal per artikel (bij hoodies ook de gewenste maten, kleuren en varianten (heren, dames of kids).

BEZOEK DE WEBSHOP

Cadeaubon of jaarabonnement

Verras je familie, vrienden, medewerkers of relaties eens met een Blijdorp cadeaubon! Een origineel (relatie)geschenk of een leuk presentje bij jubilea of verjaardagen.

BESTEL HIER