Menu

Hoofdingang

Blijdorplaan 8
3041 JG Rotterdam
Nederland
Vandaag tot uur geopend

Meest gestelde vragen

Vanwege de afgekondigde lockdown moet ook Diergaarde Blijdorp haar poorten weer tijdelijk sluiten. Met zijn allen moeten we onze schouders eronder zetten om het coronavirus de kop in te drukken. Het verzorgen van onze unieke dieren en planten gaat gewoon door, maar dan zonder bezoekers en dus ook zonder inkomsten. Steun is daarom harder nodig dan ooit. In de tussentijd blijven we vanzelfsprekend goed zorgen voor onze dieren en planten. Via onze website, nieuwsbrief en online kanalen houden we je op de hoogte van ontwikkelingen. 

BEKIJK HIER HOE JIJ BLIJDORP KUNT STEUNEN 


Bijgewerkt op: 13 januari 2021

Het lukt me niet om de komende vijf weken een tijdslot te reserveren. Wat is er aan de hand?

Diergaarde Blijdorp is wegens aanscherpte coronamaatregelen tijdelijk gesloten. Het is daarom niet mogelijk om een tijdslot te reserveren voor een bezoek in deze periode t/m 9 februari 2021.

Ik heb al een ticket gekocht, wat nu?

Annuleren is niet nodig. We verlengen de geldigheid van jouw ticket met de periode dat Blijdorp gesloten is. We raden je aan om jouw e-ticket dus goed te bewaren zodat je hier later gebruik van kunt maken. Dit geldt ook voor actietickets (Samen Sterk/Jumbo Dagje-Uit/Kruidvat) en loterijen.

Ik heb een tijdslot gereserveerd in de periode dat Diergaarde Blijdorp gesloten is. Wat gebeurt hiermee?

Het gereserveerde tijdslot is uitsluitend geldig op de gekozen dag en tijdstip. Deze reservering vervalt automatisch in de periode dat Blijdorp gesloten is. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Zodra duidelijk is wanneer Blijdorp weer opent, kun je via onze website een nieuwe reservering maken.

Let op: de geldigheid van het entreebewijs wordt vermeld op het e-ticket wordt verlengd met het aantal dagen dat Blijdorp gesloten is (ca. 5 weken).

Ik heb een ticket gekocht via een online boekingssite voor een bezoek in de periode dat Blijdorp tijdelijk dicht is. Wat nu?

Bij vragen met betrekking tot omboeken of annuleren van tickets van wederverkopers, verzoeken we je om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie waar jij een ticket hebt gekocht.

Mijn abonnement verloopt bijna, maar ik wil Diergaarde Blijdorp juist nu blijven steunen. Wat kan ik doen?

Deze derde sluiting heeft wederom een grote impact op Diergaarde Blijdorp. Iedere vorm van steun is onverminderd welkom. Hoewel de kassa van Blijdorp tijdelijk gesloten is, kun je zoals altijd via Mijn Abo je abonnement verlengen of een nieuw abonnement afsluiten. Op die manier steun je Blijdorp enorm en profiteer je ook nog eens van 5% korting. Ook kun je een donatie doen of een leuk cadeautje kopen in onze webshop.

Ik heb al introductietickets aangeschaft. Hoe kan ik deze annuleren?

Om de annulering en terugbetaling zo spoedig mogelijk te verwerken, verzoeken we je dit formulier in te vullen.

Ik heb een schoolreis- of les geboekt in de gesloten periode. Gaat dit wel door?

Nee, dit kan helaas niet doorgaan. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw reservering te verplaatsen naar een ander moment. Wacht onze berichtgeving dus even af.

Hoe kan ik op de hoogte blijven, nu Blijdorp tijdelijk niet open is?